Průvodce začátečníka

Nevíš, kde začít? Náš průvodce ti pomůže. Kouzelnický svět je na pokraji odhalení. Ministerstvo kouzel a Mezinárodní sdružení kouzelníků potřebuje tvou pomoc!

Průvodce ti vysvětlí jak se vaří lektvary, jak se kouzlí, co jsou to přenášedla a plno dalších věcí jak hrát Wizards Unite.

Jsem ve hře, co teď?

Jakmile spustíš hru Wizards Unite poprvé, můžeš si vytvořit účet pomocí Facebooku anebo Google účtu a odsouhlasíš podmínky. V dalším okně vyplníš jméno a příjmení postavy. Jméno a příjmení může být během hry kdykoliv změněno a to bez omezení. Po zadání těchto údajů je nutné vybrat přezdívku (code name). Přezdívka se nedá změnit, takže s tou opatrně. Můžeš si také vybrat vlastní fotografii anebo můžeš použít přednastavené obrázky. Hra nabízí nepřeberné množství filtrů a doplňků.

Po výběru přezdívky tě provede hrou tutoriál, ukáže ti co je to Nález (Foundable) a jak ho vrátit tam, kam patří do Kouzelnického světa. Přehled a počet vrácených Nálezů se dá zobrazit ikonkou Registry. Jakmile nasbíráš dostatečný počet fragmentů konkrétního Nálezu, tak se rozbliká a kliknutím ho potvrdíš. Nálezem v tutorialu je Hagrid.

Po skončení tutorialu nastavíš své Ministry ID kliknutím na siluetu čaroděje vlevo dole. V Ministry ID se dá změnit jméno a příjmení, titul, bradavická kolej a je zde přehled achivementů. Dá se zde vybrat i hůlka a to přímo od Olivandera.

Profese

Jakmile dosáhneš levelu 6, tak si můžeš vybrat profesi.

Na výběr máš ze tří profesí. Vybereš si bojového veterána Bystrozora (Auror)? Mentorem této profese je samotný Harry Potter. Nebo bys radši pomáhal skupině jako Magiozoolog? Mentorem je Hagrid. Anebo kombinaci obou a zvolíš Profesora? Mentorem profese je profesorka Minerva McGonagallová.

Ve výběru ti určitě pomůže náš krátký průvodce.

 

 

 

Přísady a lektvary

Jakmile budeš postupovat hrou dále a dále, tak zjistíš, že vaření lektvarů je nezbytnou součástí tvé hry.

Ve hře je aktuálně 57 různých přísad. Ty nalezneš pohozené na zemi a kliknutím na ně je sebereš. Od verze hry 2.0.1 se dají přísady pěstovat ve sklenících. Samozřejmě, že některé přísady bude těžší najít – podívej se na všechny v našem přehledu. Určitě se ti bude líbit Barufiův mozkový elixír (Baruffio’s Brain Elixir), který se ti odemkne na levelu 4 a zdvojnásobuje získané zkušenosti za odchycené Nálezy a spuštěná přenášedla. Bohužel, vaření tohoto lektvaru zabere 12 hodin.

Víš o tom, že vaření lektvaru se dá zkrátit až o 15 % času? Stačí zadat tzv. Mistrovy poznámky (Master notes), máme pro tebe připravený přehled.

Aktuálně je ve hře 15 lektvarů, náš přehled ti pomůže se s nimi seznámit.

Kouzlení

Aby jsi dokázal vrátit Nálezy tam, kam patří, musíš umět vyčarovat kouzlo. Kouzlení probíhá tak, že se ti na obrazovce objeví symbol a ty ho musíš obkreslit. Samozřejmostí je náš seznam kouzel, kde si můžeš všech 14 kouzel prohlédnout. Každý Nález je vrácen jiným kouzlem.

Jsou ale i Nálezy, se kterými musíš bojovat. Jak na to? Seslání kouzla na protivníky vyžaduje synchronizaci tvého symbolu útoku se symbolem nepřítele. Někteří protivníci se pohybují po displeji telefonu a je těžší na ně útočit. Pokud se nespojí  symboly, tak jsi promeškal šanci na útok a nezbývá ti nic jiného, než se bránit kouzlem Protego.

Protego je klasický quick time event, kouzlí se stejně jako například chytání Nálezů. Zajímavostí je, že i když zakouzlíš Protego  bez chyby, stejně tvá postava dostane malé množství poškození.

Pevnost

Pevnost je místo, kde dochází na samotný boj. Dají se zde nasbírat fragmenty Nálezů – Prostředí, ale také Nálezy – Výzvy.

Vstup do pevnosti

Každé další patro má o něco zvýšenou obtížnost oproti patru předchozímu. Například druhé patro bude dvakrát tak těžší, než patro první.

Do samotných komnat pevností se vstupuje pomocí run. Ty se dají získat za splnění úkolů, ale také za splnění určitého počtu bodů daného Nálezu.

Sólo nebo s partou?

Samozřejmě se dá hrát sólo, ale ve vyšších patrech pevností uvítáš společnost. Bude se ti hodit rozdílnost profesí a jejich specializace proti variaci nepřátel. Při sólo hře počítej s větší spotřebou lektvarů, jako je Healing Potion a Exstimulo kombinací lektvarů.

Zaklínadla a kletby

Zaklínadla (Charms) a kletby (Hexes) jsou kouzla, které získáš jako talenty, dané profese. Tato kouzla se používají před vstupem do boje. Některá se kouzlí na spoluhráče, některá na nepřátelé.

Průběh boje

Seslání kouzla na protivníky vyžaduje synchronizaci tvého symbolu útoku se symbolem nepřítele. Někteří protivníci se pohybují po displeji telefonu a je těžší na ně útočit. Pokud se nespojí  symboly, tak jsi promeškal šanci na útok a nezbývá ti nic jiného, než se bránit kouzlem Protego.

Protego

Protego je klasický quick time event, kouzlí se stejně jako například chytání Nálezů. Zajímavostí je, že i když zakouzlíš Protego  bez chyby, stejně tvá postava dostane malé množství poškození.

Kritický zásah a vyhnutí se útoku

Způsobení kritického zásahu je kombinací nahodilých výpočtů. Nemůžeš tedy udělat nic proto, aby jsi způsobil záměrně kritický zásah.

Ty sám se útoku vyhnout nemůžeš, avšak někteří nepřátelé se útokům čas od času vyhnout mohou.

Detailní popis jak fungují pevnosti nalezneš zde.

Jak se mám v té mapě vyznat?

Spolu s pevnostmi vidíš na mapě, také hospůdky (Inns)  a skleníky (Greenhouses). Hospůdky ti doplní kouzelnickou energii. Jsou to takové vysoké budovy s komínem. Energie se dá doplnit jednou za 5 minut. Skleník ti umožňuje posbírat přísady do lektvarů. I zde je 5 minut prodleva. Přísady se dají nalézt také na na zemi.

 

Herní mechanismy

Když začínáš hru, tak máš kapacitu 75 kouzelnické energie. Každé vykouzlené kouzlo ti tuto energii ubírá, to samé každé kouzlo vykouzlené v pevnosti. Energii doplňuješ, jak je uvedeno výše, navštívením hospůdek (Inns). Samozřejmě můžeš koupit energii za pravé peníze v Příčné ulici (Diagon Alley).Detektory temných věcí (Dark Detectors) jsou podobné Lures v Pokémon Go. Pokud vložíš Detektor temných věcí do hospůdky, navýší šancí k chycení vzácnějších Nálezů o 30 minut. Zaplnění registru je důležité, protože  čím více toho posbíráš, tím více máš svitků (scrolls) na zlepšování vlastností tvé profese.

 

Přenášedla - Portkeys

Přenášedla můžeš nalézt na mapě v podobě boty a k otevření potřebuješ klíče. K dispozici máš jeden klíč napořád. Do inventáře se ti vejde 8 přenášedel. Kdyby ti došly stříbrné klíče, tak si můžeš zakoupit balíček stříbrných klíčů za reálné peníze.Tyto stříbrné klíče také dostáváš v průběhu hry jako odměnu za dosažený level. Kdy tyto klíče dostaneš, se můžeš podívat na přehled odměn u jednotlivých levelů. Přenášedla mají vzdálenost 2,5, 5 a 10 km a nabízejí jeden z největších zážitků pro fanoušky Harryho Pottera. Po odemknutí se ocitneš v Hagridově hájence anebo Olivanderově obchodě s hůlkami.

Tipy na závěr

  • Před vstupem do pevnosti se ujisti, že máš alespoň polovinu energie. Je hodně nepříjemné, když ti dojde uprostřed boje. Zbývají ti pak jen dvě možnosti – koupit si za 100 zlatek energii anebo pevnost opustit.
  • Pokud máš 5 km a 10 km přenášedlo (Portkeys) použij na ně stříbrný klíč. Neomezený zlatý klíč používej na 2 km přenášedla.
  • Ideálním stavem je našetřit si všechny přenášedla, pak vypít Barufiův mozkový elixír (Baruffio’s Brain Elixir) – máš dvojnásobnou hodnotu zkušeností a u přenášedel se to vyplatí!
  • Snaž si hlídat zaplnění svého inventáře. Byla by škoda nezískat vzácnou přísadu kvůli plnému inventáři. Zkus proto pravidelně kontrolovat jeho zaplnění.
  • Pokud víš, že máš hodně času, snaž se vždy vypít Barufiův mozkový elixír (Baruffio’s Brain Elixir), obzvláště pokud máš v plánu sólovat pevnosti.
  • Zbytečně neinvestuj energii do pěstování rostlinek
  • Opakovaně farmi nižší patra Pevností

Komentujte

avatar
  Přihlásit se k odběru e-mailem  
Upozornit na